Mocowanie ładunku do kontenera

Układ podwójnego poziomu w naczepie pozwoli w sprytny sposób posiąść drugi zakres na towar. Dzięki temu daje się ulokować na dodatkowej przestrzeni dodatkowo nawet do dwunastu ton ładunku. W przypadku załadunku samych europalet zwiększa się dwukrotnie dzięki temu rozwiązaniu ilość miejsc paletowych w burtofirance. Na czas kursów niewymagających powiększonego załadunku, fragmenty montażowe całego rozwiązania się zwyczajowo pomiędzy słupki jako dodatkowe ograniczenie palet. Zastępują w ten sposób zwykłe deski stelażowe. Rozwiązanie to cechuje prostota montażu i stosowania, dzięki czemu redukuje się nie tylko kubaturę ciężarówki, ale też czas wymagany do przygotowania naczepy do zdublowanego załadunku.

Słupki są wiodącym elementem nośnym, do którego wstawia się pionowe prowadnice z otworami w stałych odstępach. Na nich montuje się [prowadnice wzdłużne z podobnymi otworami, dźwigające dźwigary do palet.

System odstępów pomiędzy otworami pozwala w razie konieczności dowolnie wybierać umiejscowienie drugiego poziomu niezależnie w kolejnym odstępie pomiędzy kolejnymi dwoma słupkami.

Uzupełnieniem mogą być legary wzdłużne uzupełniające, które są delikatniejsze i nie służą do podtrzymywania kartonów, lecz wyłącznie do podczepienia akcesoriów podtrzymujących przewożony ładunek, takich jak przegrody między burtami czy pasy trzymające. Legary dodatkowe montuje się w kieszeniach stelażowych, w które w razie potrzeby można umieścić także pospolite ograniczniki (drewniane lub aluminiowe).