Kłonice do zabudowy burtowej

Do wykonania zabudowy skrzyniowej niezbędną częścią są kłonice burtowe. Dzielą się one na przednie i tylne w wersji prawej lub lewej oraz środkowe. Wytwarzane są one w różnych wysokościach tak aby można było dobrać je do wysokości burty. W uzależnieniu od zastosowania zabudowy instaluje się słupki nieruchome lub odpinane. Do kłonic wypinanych konieczne jest przymocowanie kieszeni spawanej lub przykręcanej. Bogata oferta znajduje się na stronie sklepu www.autoakcesoria.com.pl . Słupki typu BX użytkowane są przy najbardziej popularnych zabudowach o maksymalnej wys. 600mm. Boczne i tylne posiadają możliwość wypinania co umożliwia szybki dostęp do powierzchni skrzyni ładunkowej. Szczególną odmianą kłonic BX są kłonice Alugrip, które posiadają aluminiowy korpus. Oferowane są jedynie w wersji bocznej lub tylnej. Dobrą cenę w odniesieniu do jakości posiadają słupki ekonomiczne. Wytwarzane są w typowych wysokościach zabudów burtowych 400 i 500mm.Słupki typu K20 spełniają dodatkową funkcję zamknięć burtowych. Gwarantują także szybki montaż i demontaż elementów skrzyni ładunkowej. Dodatkowo występują w dwóch wersjach – z lub bez możliwości możliwości przyłączenia kinetopu do zabudowy plandekowej. Dostępne są w rozmiarach od 400 do 1200mm. Słupki o większych wysokościach wyposażone są w dodatkowe rygle zamykające co zwiększa ich wytrzymałość. Standardowo słupki do burt sprzedawane są w wersji pokrytej farbą lub bez zabezpieczenia przeznaczonej do samodzielnego pomalowania i zabezpieczenia przed korozją.